piątek, 15 marca 2013

3. Niemożliwe !

Postanowiłam nie pójść do szkoły, wróciłam do domu .
- Kochanie co się stało - zapytała zatroskana rodzicielka.
- Źle się czuje. - skłamałam i poszłam do swojego pokoju.
Weszłam na Twittera i nie uwieżyłam w to co zobaczyłam...
Zobaczyłam tweeta Nialla. Chłopaki przyjadą do Polski ! Szybko pobiegłam na dół.
- Mamo... - zaczełam.
- Tak, córeczko ?
- No bo ten. One Direction przyjeżdża do Polski. Chciałabym pojechać na ich koncert. Wiem że krucho u nas z kasą, ale ja tego tak bardzo pragne ! Prosze ! Postaram się to odpracować w wakacje będe rozdawać ulotki ! Będe sprzątać w domu i zrobie wszystki co chcesz ! - wykrzyczałam.
- No... zastanowie się. - odparła mama.
- Prooszęęę. - powiedziałam i zrobiłam minę typu kot ze Shrek'a.
- Ile kosztuje ten bilet ?
- No.. zależy jaki.
- Taki żebyś miała duuuży uśmiech na twarzy.
- 1500 .
- Kurwa ! 1500 ?! No nie wiem czy będzie na tyle, ale zastanowie się.
- No ale to trzeba szybko bo za chwile znikną najlepsze miejsca. - Powiedziałam z miną dumnego kota.
- Dobra . Zamów bilet a ja zapłace, chociaż raz dam ci pociechę.
Niewieżyłam w to, poprostu to jest niemożliwe . Jade na koncert 1D ! Awwwwwwwwww *.* Weszłam na Twittera i szybko o tym napisałam. Pojawiło się dużo komentarzy. Cieszyłam się i to bardzo ! Zakupiłam bilet i wyszłam na spacer tam jednak...

I co podoba się ? Wg mnie nawet nawet. No dobra okropne !

~ Carry

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie piszesz, mi się podoba ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za poświęcenie, że przeczytałaś moje opowiadanie:) Ty też świetnie piszesz:) Czekam na next:*

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebiste *.*

    zapraszam do mnie onewayoranotherstorymylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń